Långfredag och påskafton!

Hej på er! Påskafton dagen till ära och lite ledighet framför mig, så skönt! Var en kämpig vecka med långa dagar på jobbet men igår var jag ledig hela dagen och utnyttjade den till att göra såna saker som man annars inte hinner med. Typ rensa alla saker i rummet och städa, träna, övningssköra och förbereda inför kvällens påskmiddag med släkten. På kvällen mötte jag upp tjejerna för några drinkar på nya stället "Enjoy". Riktigt mysigt ställe och jätte trevlig kväll som slutade i pojkvännens källare, med lite hämtmat och godis framför en film. Idag har jag och pojkvännen varit ute på en skön promenad, ätit god frukost och haft påskägg-utdelning. Nu sitter jag på altanen med ett glas färskpressad apelsinjuice i handen som jag precis gjorde iordning. Solen värmer verkligen och det känns hur härligt som helst! Snart är det dax att göra mig iordning lite och sen ska jag övningssköra in till stan och hämta mormor. Ikväll blir det massa god mat, fika och godis! Glad påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0