Mysmorgon!

(Detta inlägg skulle ha publicerats imorse...)

Godmorgon! Var ett tag sen jag skrev här.. Vad har hänt sen sist då? Jag tillbringade en vecka i underbara fjällen och åkte skidor, åt gott och umgicks med min familj. Jätte härligt med lite semester! Sedan åkte pappa Vasaloppet också så vi åkte till Mora för att se när han kom i mål. Så duktig så!

Sedan vi kom hem har jag jobbat på som vanligt, min käre vän Fiffi har varit på besök så har haft mysiga tjejkvällar och hittat på lite annat skoj tillsammans.

Under helgen har jag varit ledig, vilket har varit sååå skönt! Har firat massa släkt, både brorsan, kusinen och Jockes pappa har fyllt år så har blivit en hel del tårta, god mat och fikabröd. Men har kompletterat det med några träningspass också och så får det bli hårdkörning i veckan! Från och med idag börjar mitt nya schema vilket innebär att jag inte börjar förens kl 10, vilket betyder att jag inte behöver gå till jobbet förens om 30 min, snacka om lyx!

Update nu: Har tagit en varm och skön dusch och ätit crépes till middag efter ett ben/rygg-pass på gymet med Carro. Nu blir det Top model innan sovdags! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0