7e mars Karon Beach

Just nu ligger jag och kollad på när hanna simmar som en jungfru i poolen vid vårat nya hotell, som råkade bli ett hotell från samma ägare som förra, nämligen Manohra Cozy Resort! Det vi har sett och upplevt hittills har varit jättebra och känns bättre än förra!







Syns att det är samma ägare!

Lyxigare badrum!


Vi har precis smällt i oss en 200grams burgare med klyftpotatis och så en ananas smoothie till efterrätt, gott!



På förmiddagen knallade vi ner till ett gym som ligger 2-300 meter från hotellet, kan det bli bättre? Ett mycket litet gym, trångt men det var samtidigt inte mer än 4-5 pers där med oss så det funkade. 
Det ska även ligga ett fitness center relativt nära hotellet också, får se om vi tar en visit där med!





I kväll har vi inte bestämt vad vi ska göra än, vi får se vad som händer!

Imorgon däremot har vi planer på att ge oss iväg på lite roligheter! Hittade ett paket av olika aktiviteter som var relativt billigt! Bl.a skulle vi se big Buddha, gå på orm show, någon ap-show, rida elefant, träffa mindre elefanter etc! sedan har vi även planer att antingen imorgon eller senare gå på en thai boxnings kväll med flera matcher! 

Ne nu ska jag döda getingen som jävlas med mig och sedan köpa mig en till ananas smoothie! Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: cecilia

vad gött ni verkar ha det, flashpackerZ. jättekul att läsa och spana in alla bilder!! :D

MEN värst vad fit ni ska vara då, jag och mattias kommer rulla som två balls inför surfingen (jaja... man flyter väl bättre då i alla fall i guess).

ha det finfint och hälsa thailand. / C+M

2014-03-08 @ 12:05:49
URL: http://ceciliaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0